A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta i Gminy w Białobrzegach





 Drukuj

Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności

Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludnośc

Kogo dotyczy

Wnioskodawca (osoba fizyczna) wnioskujący o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności

Czas realizacji

30 dni

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności

Opłaty

Opłata w kwocie 31 zł od danej jednostkowej. Przez dane jednostkowe rozumie się informacje dotyczące jednej osoby lub imion i nazwisk wszystkich osób zameldowanych pod jednym adresem

Tryb odwoławczy

W przypadku odmowy udostępnienia danych w formie decyzji administracyjnej, stronie przysługuje odwołanie do organu wyższego stopnia za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w pierwszej instancji. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

W przypadku gdy decyzja w pierwszej instancji została wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych, strona może zwrócić się z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych o ponownie rozpatrzenie sprawy w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie opłat za udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych i dokumentacji związanej z dowodami osobistymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 75 z późn. zm.)
© 2024 Urząd Miasta i Gminy w Białobrzegach
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce